AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Selasa, Januari 05, 2010

hanya syurga di wajahmu..

yang harus kalian ingat anak2..
jgn pernah menyerah..
hiduplah utk memberi sebayk2nye...
bukan utk menerima sbyk2nye..

lama dah x menulis..
windu nak menulis..
y laen tolak tepi...
nama pown hidup..
mesti semuanye x berjalan lancar..
nak ketenangan?(beramal2 byk2... rehat dalam kubur)
hux5...
nak cabaran teruskan hidup..

pukul 3 pagi aku jalan kat highway...
ada satu xcident...
motor rxz sebat pembahagi jalan...
nak letak pix?(x sampai hati)
sian tgk mak budak tue menanes x ingat...
kawan2 budak tue aku tgk relex je..
teringat terus kat adik aku..
ingat kat mak aku masa adik aku kena sauk ngan lori..
nasib baek umor panjang...
aku rasa budak y xcdent tue nama hazik kot..
sama2 ar kita baca al-fatiha utk semati...
dah ajal ye..
mana leh duga..
tapi kekadang benda nie berlaku ada baeknye..
dulu masa aku muda2...
semua stop maen motor lepas mem kena sbt ngan kete putus dua..
ingat klaw x putus 2 agaknye masih merempit kot..
tapi e2 ar pengalaman...
bukan semua merasa..
cume mereka y merasa ia akan mengerti..


,,..,,,/.,.,.,./,/.,/.,./,./,./,/.,./,

1 ulasan:

kakyang .. berkata...

"hiduplah utk memberi sebayk2nye...
bukan utk menerima sbyk2nye.."

so, xbleh pakai ayat - what u give, u get back - laa eh ..
mungkin menerima sebanyak mana pemberian adalah satu bonus kerana hidup ini bukan sistem barter ..

mungkin bila kita harapkan balasan, kita akan sentiasa rasa kecil hati ..

huhuhuh ..