AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, November 04, 2009

saya belum berhijrah ..


saya masih di pejabat lama ..
tapi saya dah ada kunci bilik saya di pejabat baru .. :p

dah sebulan berlalu, saya dah mcm tade mood nak berhijrah ..
happy masa pegi lapor diri bulan lepas tu, macam tak rasa apa-apa dah ..

orang pun dok asyik tanya bila nak pegi opis baru ..
saya pulak dah tak larat nak jawab sebab musabab saya masih di sini ..

saya cuak dengan soalan-soalan itu ..
sedangkan mereka tidak bermaksud apa-apa ..
saya tahu mereka prihatin tapi hati saya nak tersentap jugak ..

tolonglah hati, jangan buat saya begini ..
saya tak mahu tinggalkan parut luka akibat mulut saya yang tidak bijaksana ..

huhuhuhu ..

5 ulasan:

LaDies 09 berkata...

hee...nk wat cam ne kak mulut tempayan blh la kita tutup..ni mulut org kn.

en_me berkata...

parut baru ke parut lama ker.. ehehe

kakyang .. berkata...

LaDies 09 ~

itu laa kann ..
akak kena blajar camne nak jadi seorang yang cool..
tenang & sabar ..

btw, terima kasih sudi singgah.

kakyang .. berkata...

en_me ~

kelapa parut buleh?
sedap gak kalo makan ngan kuih kasui .. hahahahah ..

owh, terasa nak makan kuih kasui tu skrg laa .. xp

cik pida berkata...

sabo jek la kak yang...

fida tawu kak yang mst tgh bersabar byk kn...
tggu nama kak yang tukar jd sabariah je...:D