AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, September 16, 2009

hadiah bufday from kelab staf ..

sesi penyampaian adiah bufday ..


sejak dah tua2 ni saya mmg jarang dapat adiah bufday ..
erkk .. masa muda2 pun jarang jugak .. hahahaha ..
ucapan sms tu xyah ckp laa kann .. kat inbox melimpah ruah sampai xde tempat nak simpan .. ceh ayat! mana tidaknyer, saya malas nak delete msg kat inbox jadi bila msg baru masuk harus laa memory full.. poyo jek ai kann .. keh3 ..

ari2 masa perhimpunan bulanan kat opis..
kelab staf ada sediakan hadiah kat sapa2 yang sambut bufdaynyer bulan tu ..
tahun ni semua staf dapat towel ..
tahun lepas dapat mug ..

apa saje nilai material yg saya dapat, semua tu xpenting, kannn ..
apa yang penting .. kerjasama !! oppsss .. otak wonderpet saya mencelah pulak ..
ekekekeke ..

jelasnya, tanda ingatan dan pemberian tulus ikhlas tu yang sangat berharga ..
saya sungguh2 berbesar hati ..

btw, i'm still waiting my bufday prezen from sumone ..
bila laa nak dapat neh ..

dapat kerk? ..
erkk ..


4 ulasan:

Lya Colours berkata...

wah bez betol asek dpt adiah je
kak yang
slamat ari raya
nnt amik card di belog lya okey

cik pida berkata...

kak yang dh kuwus ler...besnyer..nyam3..hahahahah

en_me berkata...

salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat akak yang ittteww ..

en_me berkata...

salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat akak yang ittteww ..