AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, September 05, 2009

balik kejap ..

salam petang sabtu ..

saya kini bersiaran dari umah sendiri .. balik kejap tgk2 umah. lebih seminggu jugak saya xmenjenguk cni.. lepas sahur subuh tadi saya xtido balik. terus basuh baju yang saya simpan 5 hari keja .. risau jugak mama masuk bilik ambik basuh. Sejak dok ngan parent ni, saya pastikan baju saya basuh sndiri. slalunya saya buat cucian tangan jek lepas mandi malam tapi lately ni saya a bit letih2 bila balik keja. sure2 tade mood ngan mencuci bagai. jadi simpan dulu. hahaha ..
so, 3 kali jugak laa mengulang proses mencuci baju mnggunakan mesin toshiba separa otomatik 3 kg.

Masuk jek umah tadi terus jek berbau lipas. hamboi2 itu lipas. sungguh durjana. saya tade laa nak kemas umah kerk, mop lantai ke hape .. just lepak2 tgk tv dan on9 kat lappy.
nak buat camne kann .. saya mmg tidak mewarisi sifat rajin mama .. hahaha.
alasan kukuh tu.

owh. cite basi saya ada lagi tau ..
masih berbaki .. time ni saya males nak tunggu upload gambar ..
nanti2 ya .. (ceh! macam laa korang tunggu .. gila klako jek ayat)


sehingga jumpa nanti.
slamat berbuka ..

Tiada ulasan: