AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Khamis, Ogos 27, 2009

saya rindu ..

klipok klipok ..
sudah 6 Ramadhan ya ..
kejap jek dah dekat seminggu pose ..
saya still duduk umah parent .. .
pegi keja berhantar, balik berambik ..
makan pakai terjaga ..
sungguh teraturnya hidup saya sekarang ni ..

alhamdulillah.

tapi itu lahh ..
saya windukan umah saya sendiri. saya windukan waktu kelam kabut saya ..
waktu saya terlewat bangun pagi. waktu saya males pegi keja. waktu saya berbroadband lewat malam atau awal pagi. waktu saya sakit2 badan bila terlena kat sofa depan tv ..
waktu saya lokoih kena hujan balik keja ..
hahaha ..


agak2nya saya ni jenis hidup tidak buleh teratur kot ..
wouhhh ..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hidup teratur kn bagus!!!

cik pida berkata...

sy rindu jgk....:D

en_me berkata...

akak orang negeri maner erk.. hmmm, salam ramadhan akak mucuk2 itteww

kakyang .. berkata...

kf~

yupp!! setuju ..
mmg bagus!!!

cume saya rindu ..
lepas raya ni, hidup saya pasti kelam kabut semula ..

hahaha ..

kakyang .. berkata...

cik pida ~

kamu windu sapa ya ..

hurmmmm .. agak kompius di situ oh ..

kakyang .. berkata...

en_me ~

akak rakyat jelata pemerintahan DYMM Sultan Azlan Shah ..

Daulat Tuanku ..