AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Ogos 08, 2009

mari makan kari ..

semalam semangat memasak saya sudah mai ..
tapi saya adalah tidak pandai masak macam cik pida ..
cik pida adalah terrer buat kek coklat!
kek coklat = kari ikan? erkk ..
ada kaitankah??

hahahaha ..
kaitannyer - cik pida pandai masak!!
(mcm nak kena pangggg ngan cik pida jek ni .. heee .. yaa ampun!!!)



ptg smlm balik awai dari opis .. tibe2 tekak terasa mau makan kari ..
dah lame xmasak lauk pauk yang sedap dimakan ..

kadang2 risau jugak kalo2 skill memasak saya sudah ilang ..
sudah laa saya kurang kemahiran, lepas tu xdipraktiskan selalu ..
tambah pulak, kalo balik kampung bab masak memasak ni serah pada mama jek ..
mmg jarang skali saya menolong ..

owh .. teruknya perangai saya kannn ..
(pehal tetibe saya leh muhasabah diri nih .. huhuh)




ni laa rupa kari ikan saya ..
baru betui gilo babassssss - sebab guna rempah baba's ..
heheheh ..




taraaaa .. udah buleh mam! ..
nasi panas2 ngan kicap kipas udang .. sedapppp!!
sgt berselera saya makan wlaupun sorang2 ..
bertambah2 nasi dalam pinggan daun pisang plastik tu ..
mmg gilo babassssss ..


e'ehh ..
saya terlupa terus petang tu baru lepas timbang berat ..
naik 3 kg!! dah tensen2 dahh mase tu ..
siap ngadu2 kat pakcikk ..

tapi,
betui laa teori pakcik tu .. saya stuju!
die tu umpama ubat kurus saya ..
bila saya jumpa dia, terus saya ilang selera makan ..
balik dari johor, saya turun 2 kg!

owh, patutlaa kawan2 dia sume kurus2 ..
sebab dia rupanya ..

erkk ..
hahahahahahah ..

4 ulasan:

Lya Colours berkata...

wah gempak mkn dlm pinggan tuh kak
teros feeling mkn kari kat mamak

kakyang .. berkata...

ahaksss!! ..

mana mau pegi?
pelita? kassim mustaffa? kayu? Rahman Nasi Kandaq? ..

Lyaaaa .. nak ikuttttttttt ..

cik pida berkata...

hahahahahahaaha!

mcm mkn nasi daun pisang suda....
terer ar kak yang mkn kari dlm pinggan tu! xp kak yang mmg gilossss kari! ;)

mmg nk kne pangg kak yang nih! :p
cik pida tidakler seterer sehebat kak yang bgtawu tu ye korang...siler le maklum..masih belajar lg ni..huhu

vidadarisakura berkata...

ya Allah.nyesal bukak.terus lapar.huhu