AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Isnin, Ogos 31, 2009

mao ngomel dulu ..

adoyai ..
nak mengeluh kejap ..
orang kate xbaek mengeluh kann ..
huhuhu ..

bukan apa .. cian tgk blog ..
nampaknya blog ni turut berpuasa cam tuan dia jugak ..

disebabkan lama tak hapdet, banyak crita yang kena skip, simpan dalam hati aje ..
karang banyak pulak cite basi kat cni, korang pulak boring nanti ..
asit2 kuar ayat .. aritu kan .. aritu kann ..
hahaha ..

kalo nasi basi buleh laa bagi kat ayam swh makan ..
kalo crite basi? .. korang xcited kerk nak bace ??
hurmmm ..

kalo saya, saya akan bace every single story yang korang tulis tu ..
itu saya laa .. bukan korang .. hahaha ..
kalo korang, saya tatau laa ..

dah2 ..
cukup ngomel2 ..
apa2 aje laa kann ..
kite ni kann .. 'tudung warna warni hati laen2 '..
buleh gitu? ahaksss ..

camne pun, ada jugak crita basi yang saya nak stoly moly kat cni ..
rugi oo kalo xbuat entry .. blog ni kan jurnal hidup ..
kalo dah tua2 nanti, buleh bace balik .. betul x?
wah3 .. semangat nak tua dah nih ..
hehehe ..

nanti entry saya bermula dengan crita basi 1, 2, 3 dan seterusnya taw ..
sayang pulak dah penat snap2 gambo, tapi tak dipublishkann ..

eloklah kann ..
hari ni hari isnin ..
hari ni hari merdeka ..

justeru sempena hari kemerdekaan yang ke 52 nih ..
saya merdekakan diri saya daripada belenggu kemalasan menghapdet blog ..
saya merdekakan diri saya dari dijajahi penyakit suka bertangguh keja ..

salam merdeka uolss ..
seperti kata2 keramat Tun Mahathir dalam sajaknya ..
perjuangan kita masih belum selesai ..
mari kita sama2 menghayatinya ..
di samping merealisasikan hasrat Perdana Menteri ..
1 Malaysia - rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan ..

InsyaAllah ..

Tiada ulasan: