AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Sabtu, Ogos 15, 2009

makan free kat kenny rogers roasters ..

saya terus chubby bila dapat makan free .. wink* wink*


ingat tak saya penah cakap ada orang nak blanja saya makan kat kenny rogers ..
mmg rezeki saya laa kann bila dia tak lupa janji ..
dia dapat gaji .. saya sukahati ..
ekekekek ..


rehat hari jumaat tengahari semalam, kami abeskan dengan menikmati
keenakan ayam Spicy BBQ dan Iced Lemon Tea
di Kenny Rogers Roasters, Taiping Sentral ..



ini makanan kawan saya ..



ini pula yang saya pilih ..



kawan saya inilah yang blanje saya .. tenkiu my dear..

dia tahu bila saya snap pics, saya akan buat story ni kat blog,
tapi saya adalah kejam xkasi dia baca blog ni ..

nanti saya tade privasi nak menulis ..
itulah alasan saya ..



sangat comot tempat tu lepas kami abes makan ..
itulah tanda kami sungguh2 menikmatinya!!


btw, saya teringin nak makan kat sushi king pulak ..
tapi masalah saya bila saya tade kawan penggemar sushi ..

camne cik pida?
buleh temankan kakyang??

9 ulasan:

Pok Li berkata...

Asal singgah saje ada makan. Ok gak ni.

kakyang .. berkata...

Pok Li ~
terima kasih sudi singgah ..

asai Pok Li singgah je ada makanan ..
asai ada makanan jek, Pok Li singgah ..

apa pun, itu tandanya tuan rumah mengalu-alukan kedatangan tetamu ..

hahahhah ..

Lya Colours berkata...

sedapnye

lame x menyentak kat kenny

maza berkata...

pekrhhh...sedapnya..

meleleh air liur gitew..

huhuhu

en_me berkata...

sushi salmon me suker suker.. hmmm

kakyang .. berkata...

Lya ~

apa lagi..
moh ler kite ..

kakyang .. berkata...

maza ~

mmg sedap taw ..
jum cuba, try, test ..

hahahha ..

kakyang .. berkata...

me ~

suka sushi yea ..
bolehlah temankan kakyang ..

slslash berkata...

hax5...
tgk owg y belanja kecian jerk mcm x boleh nak abiskan jerk..

apa2 pown makan2 ar byk2
less calestrol
less fat
tapi makan byk2 naek gak berat badan