AHLI MESYUARAT TINGKAP ..

Google
 

Rabu, Ogos 12, 2009

letih laaa ..

cubaan pertama saya memakai mask ..
sangat merimaskan sbb xselesa nak bernafas ..
jadi, pakai untuk snap pic saje ..



hari ni saya balik lagi lewat dari semalam ..
pertamanya, sebab hujan lebat menggila .. saya tamau lokoih ...
keduanya sebab saya tolong kawan siapkan keja opis ..
tak sampai hati nak buat tak ambik kisah ..

dah pkul 8 mlm baru terhegeh2 cari kunci pintu pagar nak masuk umah ..
kadang2 risau jugak kalo2 ada musuh dalam gelap ..
yang tgh mencari peluang ..
dalam hati ckp .. 'jaga2 handbeg' ..
huhuuhu ..

SmileyCentral.com

pakcik si kawan baik saya itu dah siap perli2 nak buat entri ..
'kalaulah aku pandai drive keta' ..

v
v

SmileyCentral.com

saya adalah pengguna kenderaan awam kerana malas ambik lesen memandu ..
sila lempang diri saya secukup rasa ajinomoto .. uhuk .. uhuk ..




sebelum balik umah tu, saya sempat singgah kedai runcit kat kawasan perumahan ni ..
apalagi kalo bukan saya memborong makanan2 belaka ...
beras, roti gardenia, campbell mushroom soup, kueytiaw mentah,
ribena, agar agar, papadom (sebab dah menang filem terbaik, kannn .. hahaha), whitecoffe 3in1 ..
cuma plastik sampah jek yg xleh dimakan .. haihhh ..

kadang2 malas masuk kedai sbb camni laa ..
saya akan beli sesuka hati .. kengkononnyer nak makan laa sangat ..
sudahnya bila berat badan naik mencanak2, mula laa nak tensen2 bagai ..
ngadu sana sini .. bila makan, harus laa xhengat donia ..
SmileyCentral.com
macam lunch siang tadi laa ..
konon2 mencari lite2 aje .. tanak beratkan perut ..
tapi apabila laksa dan cendol kacang + pulut panggang diblend together gether ..
sengkak perut kenyang sesangat ..


laksa ni adalah sedap dan banyak ..
tapi sayangnyer dia tade stok kicap kipas udang ..
saya pulak pemakan laksa plus kicap ..
hahaha ..


cendol kacang + pulut panggang ..
memenuhi citarasa selera saya .. sedap!


Thinking
dokek bukit minyak ado?
dokek skudai ado?


hik hik hik ..

6 ulasan:

Lya Colours berkata...

samo la lya p kije pon pakai topeng
lemas2 gila la
berpeloh2 la area mulot tuh
muahahhaa
tp sbb tkt dek selsema en.pig, ku gagahkan jua memakai

cik pida berkata...

he2..pakai mask leh save lipstick pe...pakai mekap kt mata jek.. lipstics, lipgloss xyah... kan save budget tu..wakakakakaka! xp

oit3! kek tmpt den pon ado la...
smue2 tu ado! sedap smpai menjilat mangkuk pelestik dia taw...:p

en_me berkata...

pakey mask hirup nafas yg kuar dari mulut .. rimas kannns.. ekeke

Kak Ungku Betty berkata...

Salam Mask lady...aunty dah beri recipe spaghetti..cuba tau jangan tak cuba? oh ye kalau nak buat bebola daging pun boleh...guna aje daging burger ramli tu...gaul + pepper,tepung jagung. Kepal, besar ikut suka. Kemudian goreng sikit dan angkat. Masa masak sos spaghetti tu bila dah mendidih, masukkan bebola daging tu...best, cubalah!

kakyang .. berkata...

hahahahha ..

cian kann .. kena cari mask yang buh ekon ..

ada ka???

kakyang .. berkata...

a'ahh .. makeup tang mata jek .. sesuwei sgt blakon filem Ayat2 Cinta tu, kannn cik pida ..


p/s - bawu nak ajak mai makan cendol ngan laksa sedap kat pekan tepeng .. tapi nampaknya tempat cik pida lagi sedap kut .. boleh jilat2 mangkuk bagai .. bila mau ajak kakyang makan .. hahahaha ..